جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه تردد خودروهای غیر بومی به برخی از استانهای کشور با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ممنوع شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری موج سردار سید تیمور حسینی اظهار داشت: آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت های ترافیکی، برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور، به این صورت است که از روز شنبه تردد خودروهای غیر بومی به استان‌های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر عدم انجام سفر های غیر ضروری افزود: علاوه بر ممنوعیت در استان‌های ذکر شده، بر اساس این مصوبه و با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد خودروهای غیر بومی به شهرهای هدف طرح شامل: مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن و خطر انتشار بیماری، از تاریخ (شنبه ۹۹/۱۱/۱۸) ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه گفت: با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای اعلام شده، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنان منظور خواهد شد.

سردار حسینی همچنین اظهار داشت: اهتمام تمامی دستگاه‌ها، به ویژه پرسنل زحمتکش راهنمایی و رانندگی و پلیس راه ناجا بر کمک به کادر خدوم درمان، و تلاش حداکثری برای کنترل این ویروس و بیماری منحوس است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همراهی مردم عزیز ایران و پرهیز از تردد‌های غیرمجاز، گامی موثر در کنترل هرچه بیشتر روند این بیماری برداشته شود.