طبق اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش ممنوع است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضردر برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی،تهران، البرز، مازندران ،کردستان،همدان، قزوین و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در محورهای استان های آذربایجان‌شرقی،تهران، اردبیل، زنجان وکرمانشاه نیز بارش باران اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ ،احتیاط کامل در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه به علت لغزندگی معابر را به رانندگانی که قصد تردد‌ در جاده‌های کشوردارند توصیه کرد.

وی گفت: ترافیک در آزادراه ‌قزوین به کرج محدوده مهرویلا تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی‌اعلام‌کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش ممنوع است.

وی گفت:محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود.