رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه تغییرات مکرر مدیریتی، مضر فعالیت‌های این صندوق خواهد بود، گفت: انتظار داریم ماجرا با عدل و انصاف پایان پذیرد و صندوق ذخیره فرهنگیان از مرحله بحرانی خارج شود.

به گزارش مرور نیوز، روح‌الله عالمی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: پذیرش مسوولیت صندوق در این شرایط بسیار سخت است و پذیرش آن توسط مهدی نیکدل نشان از مدیریت قوی وی دارد.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هرچیز نیازمند وفاق و همدلی هستیم تا بر مشکلات فائق آییم.

رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: آرامش و کار کارشناسی، از نیازهای امروز صندوق ذخیره فرهنگیان است.

عالمی افزود: با نگاه جدید وزیر آموزش و پرورش نسبت به صندوق ذخیره فرهنگیان، امیدواریم در فصل جدید، این صندوق، تخصصی تر و کارآمدتر فعالیت‌های خود را به پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: صندوق باید مانند بنگاه اقتصادی که متعلق به کل کشور است، کار خود را به پیش ببرد و برای انجام فعالیت‌ها نیز به تعامل بیشتر نیاز دارد.

عالمی افزود: امیدوارم مدیرعامل جدید با برنامه‌ریزی چند ساله بتواند اهداف صندوق را محقق سازد و فرصت کافی برای اجرای برنامه‌ها داشته باشد چرا که تغییرات مکرر مدیریتی، مضر فعالیت‌های صندوق خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان دورشدن صندوق از مسائل سیاسی یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: تاکنون نیز تلاش این بوده که وارد سیاست نشویم.

عالمی افزود: با کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی همکاری می کنیم تا انتقال اطلاعات صادقانه، عادلانه، شفاف و همه جانبه صورت گیرد و انتظار داریم ماجرا با عدل و انصاف پایان پذیرد و صندوق از مرحله بحرانی خارج شود و منفعت آن به فرهنگیان که پاک ترین قشر جامعه هستند، برسد.