سرپرست کمیته امداد منطقه 5 تهران از کمک هفت میلیارد ریالی حامیان به طرح اکرام خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، امیر آدینه لو با بیان اینکه هم اکنون بیش از سه هزار و 200 حامی از حدود 700  فرزند یتیم و مشمول طرح محسنین تحت حمایت این نهاد حمایت مادی و معنوی می کنند، گفت: 168 نفر از آنها را ایتام شامل می‌شوند و مابقی در طرح محسنین (فرزندان با سرپرست کم توان) تحت حمایت قرار گرفته اند.

وی با اشاره اینکه حامیان نیکوکار از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت میلیارد و 400 میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، گفت: بیش از چهار میلیارد و 200 میلیون ریال از این مبلغ برای ایتام و مابقی برای فرزندان خانواده های تحت حمایت در طرح محسنین واریز شده است؛ سرانه ماهانه نقدی برای هر یتیم بیش از 350 هزار تومان و برای هر فرزند محسنین هم بیش از 40 هزار تومان برآورد شده است.

آدینه لو به کمک 112 میلیون ریالی یک از خیران منطقه اشاره و عنوان کرد: بیش از 140 کیف زنانه توسط این خیر برای توزیع بین خانواده های تحت حمایت این نهاد اهداء شد و هم اکنون توزیع این تعداد کیف دستی بین بانوان مشمول طرح های اکرام ادامه دارد.

سرپرست کمیته امداد منطقه پنج تهران با بیان اینکه کمیته امداد برای خدمت رسانی به قشر مورد حمایت خود از منابع داخلی و کمک‌های خیرین ونیکوکاران بهره می برد، خاطرنشان کرد: کمک‌های حامیان و خیرین نیکوکار به نیازمندان نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های مورد حمایت ایفا می کند.

نیکوکاران گرامی می توانند برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین برای حمایت از یک یا چند فرزند معنوی  با حضور در دفتر کمیته امداد شهرستان بهارستان یا شماره گیری سامانه تلفنی 7355 اقدام کنند.