صبح امروز جانشین پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددهای جاده ای و بین شهری را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددهای جاده ای و بین شهری اظهار داشت: بنابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ممنوعیت تردد به ۴۰ شهر قرمز و نارنجی پابرجاست و ورود پلاک های غیر بومی به این شهرها و خروج خودروهای بومی از ۴۰ شهر مصوب، ممنوع است.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: جریمه تردد پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی گفت: تردد به ۴۰ شهر اعلام شده که شرایط قرمز و نارنجی دارند ممنوع بوده و سفر به بقیه شهرها که در شرایط زرد و آبی قرار دارند منعی نداشته و جریمه‌ای اعمال نخواهد شد؛ اگرچه توصیه می شود که با توجه به شرایط کرونا از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

سردار حسینی در خصوص تردد شبانه و اخباری که روز گذشته مبنی بر ممنوعیت تردد شبانه در جاده ها منتشر شد گفت: متاسفانه برخی از اصحاب رسانه در انتشار اخبار دقت و صحت لازم را لحاظ نمی‌کنند؛ همانطور که بارها اعلام شد ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳فقط در محورهای درون‌شهری اجرا شده و در جاده ها ممنوعیت تردد شبانه نداریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک ی جاده‌ها و معابر درون شهری اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در کلانشهرها در معابر منتهی به آرامستان ها به خاطر زیارت اهل قبور در جمعه آخر سال، پرحجم است.

سردار حسینی افزود: ترافیک در تهران در معابر منتهی به بهشت زهرا به خصوص در بلوار شهید هاشمی و صالح آباد سنگین گزارش شده است.

جانشین ‌پلیس راهورناجا وضعیت تردد در جاده‌ها را عادی و روان اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جاده ها نشان می‌دهد که مردم پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا را رعایت کرده و از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده‌اند.