سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور از آماده باش پلیس راهور تهران بزرگ طی روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره آماده باش نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای ۱۲ و 13 فروردین اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح های انتظامی و ترافیکی را تهیه و اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است پلیس راهور تهران بزرگ طی روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه به صورت کامل و صد درصدی در آماده باش قرار می گیرند و  جهت کنترل ترافیک و ترددها در محل حضور خواهند داشت و اقدامات ترافیکی ویژه این دو روز را انجام می دهند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: باز بودن بوستان ها و مراکز تفرجگاهی منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست.

وی گفت: در هر حال بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات نیروی انسانی، تجهیرات خود ترافیک معابر داخلی و منتهی به پارک های شهر تهران مانند چیتگر، سرخه حصار، یاس فاطمی و کلیه اماکن تفرجگاهی را پوشش خواهند داد. همچنین کلیه خیابان‌ها و بزرگراه‌های اطراف سایر بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهند شد.

سرهنگ موسوی پور افزود: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده  جلوگیری خواهد کرد و اگر ممنوعیتی اعلام نشود در جهت روان سازی ترافیک اقدامات لازم را انجام خواهد داد. لازم به ذکر است نیروهای پلیس راهور آمادگی صد درصدی در هر  دو روز پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ را در کلیه معابر سطح شهر دارند.