مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران اعلام کرد: تعداد پرونده‌های وارده در این بازه زمانی ۲ هزارو ۹۳۴ فقره بوده که به تعداد ۵ هزار و ۱۸۸ فقره هم از پرونده‌های موجود رسیدگی و حکم صادر و مختومه شده است.

به گزارش مرور نیوز، محمدعلی اسفنانی در رابطه با اقدامات تعزیرات حکومتی شهر تهران طی روزهای اخیر اظهار کرد: در مدت اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۰ تعزیرات، از ۱۶ اسفندماه ۹۹ تا ۸ فروردین ماه، پرونده‌های متعددی تشکیل شد که طی این تاریخ ۳۲۲ اکیپ گشت اعزام کردیم و تعداد ۳ هزار و ۵۱۲ مورد بازرسی انجام دادند. از این تعداد ۶۶۷ مورد حائز آرای تخلف بودند و به حدود ۱۸۶ مورد هم تذکر داده شده است. مابقی واحدهایی بودند که دارای تخلفی نبودند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پرونده‌های وارده در این بازه زمانی ۲ هزارو ۹۳۴ فقره بوده که به تعداد ۵ هزار و ۱۸۸ فقره هم از پرونده‌های موجود رسیدگی و حکم صادر و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران تصریح کرد: عمده تخلفات مربوط به گرانفروشی و خصوصا بحث گرانفروشی مرغ، میوه، روغن و امثال آن بوده است. اسفنانی خاطرنشان کرد: طبق روال هر سال طرح ویژه نوروزی تعزیرات را از ۱۶ اسفندماه شروع کردیم که تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است، البته چون ماه رمضان هم نزدیک است، احتمال اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان هم این طرح را ادامه دهیم، وجود دارد.

اسفنانی افزود: امسال ظرفیت گشت‌های نوروزی‌مان را نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر افزایش دادیم و در حال حاضر در تمام میادین میوه و تره‌بار تهران واحد گشت مستقر داریم که نیروهایمان به طور مرتب موضوع را از نزدیک بررسی می‌کنند.

وی در پایان گفت: امیداورم بعد از این نیز این کار به نحو شایسته‌ای انجام شود تا شاهد افزایش بی‌رویه قیمت و گرانفروشی و سایر تخلفات نباشیم.