معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد جزئیات دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمار‌های کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمار‌های کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهر‌های قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به‌صورت حضوری فعالیت کنند، یعنی می‌توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به‌ صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو‌سوم کارمندان به‌صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

وی تأکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است، برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس، اجرای شرایط شهر‌های قرمز به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد.