مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: در کنار اصلاح و تربیت زندانیان، توجه و اهتمام برای فراهم کردن امکانات رفاهی برای زندانیان از اولویت‌های سازمانی است و در این راستا عملیات ساخت سالن جدید ملاقات حضوری برای زندانیان و خانواده‌های آنان شروع و در حال انجام است.

به گزارش مرور نیوز، سید حشمت‌الله حیات‌الغیب مدیرکل زندان های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت مجتمع و خدمات رفاهی مددجویان در ندامتگاه تهران بزرگ حضور یافته بود، گفت: یکی از مهمترین حقوق زندانیان، حقوق مربوط به سلامت و بهداشت روانی جسمی آنان است که با تلاش شبانه‌روزی نیروها، به ویژه کادر درمان زندان‌های تهران در شرایط خوب مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به اقدامات جهادی صورت گرفته، افزود: با توجه به فرصت باقی مانده آغاز فصل گرما، تمهیدات لازم باید جهت تعمیر و راه اندازی مجدد سیستم‌های سرمایشی صورت گرفته شود.

وی تاکید کرد: در کنار اصلاح و تربیت زندانیان، توجه و اهتمام برای فراهم کردن امکانات رفاهی برای زندانیان از اولویت‌های سازمانی است و در این راستا عملیات ساخت سالن جدید ملاقات حضوری برای زندانیان و خانواده‌های آنان شروع و در حال انجام است.

با توجه به تاکیدات رئیس سازمان زندان ها، مدیرکل زندان های استان تهران طی بازدید صورت گرفته، دستورات لازم را در خصوص تکمیل طرح و آماده سازی ۶ ندامتگاه تهران بزرگ صادر کرد.

حیات‌الغیب در جریان این بازدید، با حضور در اندرزگاه‌ها با مددجویان و پرسنل گفت‌وگو کرد.