معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران از اجرای طرح پاکسازی شهر تهران از معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، علی قناعت کار، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران از در دستور کار قرار گرفتن اجرای طرح پاکسازی شهر تهران از معتادان متجاهر خبر داد و بیان کرد: این دادسرا جمع آوری معتادان متجاهری که در پارک ها، خیابان‌ها و فضای سبز اقدام به استعمال مواد مخدر می‌کنند را به جد پیگیری می‌کند.

معاون دادستان تهران خاطرنشان کرد: بر این اساس دادستانی تهران طرح جامع پاکسازی شهر تهران از لوث این افراد را در سال جاری با جدیت پیگیری می‌کند تا بتواند گام موثری برای تحقق این امر و درمان معتادان بردارد.

وی به گوشه‌ای از اقدامات این دادسرا در ابتدای سال جاری برای درمان معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: در این راستا با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر و اداره کل بهزیستی استان تهران یک هزار و ۶۷۷ معتاد متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع آوری شده که تعدادی از این افراد زن هستند.

قناعت کار بیان کرد: این معتادان پس از غربالگری برای درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده و هم اکنون تحت درمان هستند.

وی با تاکید بر اینکه طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به طور مستمر پیگیری می‌شود، افزود: کلیه مراحل اجرای طرح از مراحل غربالگری تا بازپروری معتادان با نظارت نماینده دادستانی انجام می‌شود.