رئیس شورای شهر تهران گفت: هیات رئیسه با استعفای خلیل آبادی مخالفت کرد و امروز هم حضور نداشتند که دلیل آن کسالت بود.

به گزارش مرور نیوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرداری ۲ هزار ملک در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌ها دارد که در نهایت اعلام شد، ۸۰۰ واحد از این املاک برای اعضا جای سوال داشت و دستور دادند که آن‌ها را پس بگیرند.

وی ادامه داد: برای ما یک لیست فرستادند، اما ما آن را برگرداندیم و اعلام کردیم که خودتان نظر بدهید که کدام یک از املاک در اختیار قرار بگیرد؛ بعضی اوقات دیده شده که این املاک را جهت کار‌های عام‌المنفعه دریافت می‌کنند، اما از آن‌ها استفاده خصوصی می‌شود.

وی با اشاره به استعفای حسن خلیل‌ابادی گفت: با او جلسه‌ای داشتم و انتقاداتی هم وارد کردند و معتقد بودند که از موضوع گردشگری حمایت نمی‌شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هیات رئیسه با استعفای خلیل آبادی مخالفت کرد و امروز هم حضور نداشتند که دلیل آن کسالت بود.

هاشمی یادآور شد: برای انتخابات ریاست جمهوری، هر دو جناح بلاتکلیف هستند، اصولگرایان اعلام کردند که اگر آقای رئیسی بیایند نامزد نمی‌شوند و اگر حضور پیدا نکنند نوبت قالیباف است، اما این بلاتکلیفی در اصلاح‌طلبان مربوط به تایید صلاحیت‌ها است.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: اصلاح طلبان به سمت سید حسن خمینی رقتند که او با پیشنهاد رهبر انقلاب از این کار  کناره گیری کرد و به همین دلیل باید گفت که اطلاع طلبان هنوز به نتیجه نرسیده‌اند.

هاشمی تاکید کرد: من هم از سوی حزب کارگزاران پیشنهاد شدم، اما این به این معنی نیست که من آن را قبول یا رد کرده‌ام.

وی تصریح کرد: هنوز نمی‌توانم اعلام کنم که در انتخابات شرکت می‌کنم یا خیر، زیرا همه ما در بلاتکلیفی هستیم.

رئیس شورای شهر تهران درباره بازدید جهانگیری از بهشت زهرا و سازمان مدیریت پسماند، اظهار کرد: آقای جهانگیری برای گل گذاشتن بر مزار شهدای خدمت سلامت و بررسی آرادکوه آمدند البته من هم نامه دعوت او را مشاهده کردم.