صبح امروز سرهنگ علی همه‌خانی از جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها از حاشیه بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی همه‌خانی در حاشیه اجرای این طرح در منطقه ۱۵ شهرداری تهران گفت:  معتادان متجاهر و کارتن خواب هایی که به صورت ناگهانی وارد بزرگراه‌ها می شوند یکی از عوامل خطرآفرین در بزرگراه‌ها بوده و منجر به وقوع تصادفات جرحی و بعضا مرگبار میان خودرو و عابر پیاده می شوند. از این رو پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس‌های مبارزه با موادمخدر و پیشگیری طرح ویژه جمع آوری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ کاهش تصادفات در پایتخت است، گفت: در اجرای این طرح مشترک که در منطقه ۱۵ شهرداری تهران به مرحله اجرا درآمد، پلیس راهور اقدام به شناسایی معابر پرخطر و دارای ریسک بالای تصادف با معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها کرده و با حضور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس پیشگیری تعدادی از  کارتن خواب ها  و معتادین متجاهر از محل‌هایی نظیر فضای سبز میانه بزرگراه‌ها، فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها و ... جمع‌آوری شدند.

به گفته معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای این طرح فضای سبز معابر بزرگراهی  بسیج، خاوران، امام علی (ع) بعثت، آزادگان و ... پاکسازی شد.

همه‌خانی با بیان اینکه افراد جمع‌آوری شده به مراکز ترک اعتیاد یا مددسراها معرفی شدند، گفت: اجرای این طرح در روزهای آتی و در دیگر مناطق پایتخت نیز ادامه خواهد داشت.