وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: بی تردید، امروز تحولات بنیادین در ساختارهای اجتماعی و اقتصادی جامعه،مرهون توجه سازمان‌های پیشرو به روابط عمومی ها به مثابه کانون های تفکر و محمل داران توسعه آگاهی است.

به گزارش مرور نیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ، این روز را یادمان مسیر دانایی،آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه های جمعی عنوان کرد و نوشت: فرا رسیدن "روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" ( ۲۷ اردیبهشت ماه) یادمان مسیر دانایی،آگاهی،اعتماد مردمی و تقویت انگیزه های جمعی را گرامی می داریم.

بی تردید، امروز تحولات بنیادین در ساختارهای اجتماعی و اقتصادی جامعه،مرهون توجه سازمان‌های پیشرو به روابط عمومی ها به مثابه کانون های تفکر و محمل داران توسعه آگاهی است.

 باید اذعان داشت که به رغم برخی چالش‌های پیش روی  جوامع، این روابط عمومی ها بوده اند که با درک هوشمندانه و عالمانه از موضوعات تلاش کرده اند با ایفای نقش حرفه ای خود، تأثیر ات و تغییرات شگرفی را در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی برجای بگذارند.

از همین رو  "روز روابط عمومی" دلیل خوبی برای یادآوری به یکدیگر است که تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه به توزیع برابر اطلاعات، ارتقا و بهبود افکار عمومی و جهت گیری مخاطبان بستگی دارد ، در عین حال معتقدم روابط عمومی های خلاق و نوآور، با گسترش مداوم رویکردهای جدید در بازنمایی فعالیتها، نقادی مستمر در ارزیابی اقدامات و تبدیل غیر ممکن به ممکن، مرکزی برای پیشبرد اهداف و خالق فرصتهای جهش سازمان در راستای خدمت به مردم خواهند بود.

با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی"  ( ۲۷ اردیبهشت ماه ) و قدردانی از جامعه روابط عمومی کشور به ویژه همکاران تلاشگر و خدومم در روابط عمومی های ستادی، استانها،صندوق ها و سازمان های تابعه، توفیق و بهروزی روز افزون فعالان این حوزه را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.