وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته ارتباطات در نشست آنلاین مدیران روابط‌عمومی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافت و گزارشی از عملکرد یکساله آن‌ها دریافت کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمد شریعتمداری پس از ارائه گزارش حسن محمدی مدیر روابط عمومی شستا ، با بیان اینکه سیاست‌های #شستا در حوزه روابط عمومی و ارتباطات یک الگو شناخته شده است افزود:

شستا رسانه توانست با ایجاد نماد "شستا شهروند خوب" در بین مخاطبان خاص خود، جایگاه و نقش اساسی پیدا کند و جایگاه شستا را در بین مردم بهبود ببخشد.

وزیر رفاه با اشاره به گستردگی حوزه‌های فعالیت شستا در سراسر کشور، نقش حمایت های محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا از شستارسانه و روابط عمومی‌های تابعه شرکت سرمایه ‌گذاری تامین اجتماعی را در شناساندن خدمات شستا به مردم را مهم و تاثیرگذار دانست.

وی با اشاره به نقش اساسی شستا در تعمیق بازار سرمایه نقش حمایتی این مجموعه از بازار بورس را مهم ارزیابی کرد و افزود: 

مجموعه روابط‌عمومی شستا، عملکرد شستا و شرکت‌های تابعه در بازار سرمایه را شفاف به اطلاع عموم برسانند.

شریعتمداری ضمن تاکید بر نقش کلیدی شستا در توسعه صنایع ایران، از برنامه ریزی‌ها، اقدامات اساسی و زیربنایی مدیرعامل شرکت در حوزه دارو، راه اندازی سامانه سیمان یاب، شتاب‌دهنده صدر فردا و .... قدردانی کرد.

حسن محمدی مدیر روابط عمومی شستا در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات روابط عمومی شستا پرداخت.

محمدی با اشاره به تشکیل شورای ارتباطات شستا به عنوان اولین اقدام در راستای ایجاد روابط عمومی منسجم و کارآمد افزود:

با تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های شستا و شرکت‌های تابعه توانستیم انسجام و هماهنگی کامل و موثری در مجموعه شستا ایجاد کنیم.

وی افزود: با تدوین و ابلاغ این سند، فعالیت‌های روابط عمومی‌ها از حالت جزیره‌ای خارج و به صورت متحد و در راستای ایجاد تصویری شفاف و مثبت از شستا هدف‌گذاری شد.

مدیر روابط عمومی شستا، انتشار خلاصه گزارش‌های تک صفحه‌ای عملکرد شرکت‌های شستا اعم از میزان فروش، سود ناخالص، سودخالص و اهم دستاوردهای شستا  و همچنین انتشار کتاب گزارش عملکرد ۲ ساله هلدینگ های تابعه شستا را از مهمترین اقدامات این روابط عمومی در راستای شفافیت و ایجاد تصویری مثبت و روشن از شستا دانست.

وی با اشاره به ایجاد بخش گزارش شفافیت و عملکرد در سایت شستا گفت: 

تمامی اطلاعات مرتبط با عملکرد ، اعضای هیات مدیره، افزایش سرمایه‌ شرکت‌های تابعه در سایت شستا در دسترس عموم قرار دارد.

محمدی برگزاری دوره های آموزشی زیر نظر سازمان یونسکو، حمایت و ارتباط تعاملی با اصحاب رسانه و رسانه‌های موثر، حضور فعال #شستا_رسانه در شبکه های اجتماعی تلگرام، توئیتر و اینستاگرام، انتشار گزارش عملکرد شستا در سال ۹۹، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و رسانه‌های مطرح داخلی و خارجی را از دیگر اقدامات روابط عمومی شستا برشمرد.

در ادامه نشست محسن بیدی مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین نیز ضمن قدردانی از نگاه و حمایت هایمقام عالی وزارت به مجموعه فعالیت های روابط عمومی ها و همچنین تدابیر محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در راستای تشکیل شورای ارتباطات وحمایت از هم‌افزایی و هماهنگی واحدهای روابط عمومی‌های تابعه به بیان برخی از اقدامات شستا پرداخت.

بیدی راه‌اندازی شورای ارتباطات شستا را در راستای تحقق سیاست‌های وزارت کار و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برشمرد و افزود:

در همین راستا اقداماتی در سطح ملی و استانی در دستور کار قرار گرفت بطوری که تمام نقاط کشور تحت پوشش اخبار مرتبط با شستا و شرکت‌های تابعه قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی تاصیکو با اشاره به فعالیت‌های روابط عمومی های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در راستای مسئولیت اجتماعی گفت:

در جریان سیل‌ استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، گلستان، لرستان و زلزله سی‌سخت همکاران ما نقش قابل توجهی را ایفا کردند.

وی افزود: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، روابط عمومی تمامی شرکت‌های تابعه شستا علاوه بر کمک‌های هدفمند با حضور خود همراه با دیگر فعالان و مدافعان سلامت در راستای ارتقای سلامت مردم تلاش کردند.