در پی بارش برف و برودت شدید هوا، برخی از مدارس آذربایجان‌شرقی در شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، طبق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان، امروز 30 آذرماه در نواحی پنجگانه تبریز نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی  مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان جلفا نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل بوده و در شهرستان شبستر و تسوج مدارس پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در شهرستان هریس نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی  مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد و مدارس مقاطع متوسطه دوره ی اول و دوم راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

طبق اصلاحیه، در شهرستان بستان آبان کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی   مناطق شهری و روستائی تعطیل بوده و همچنین در بخش خواجه نیز مدارس مقاطع مختلف تحصیلی فقط مناطق روستائی راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در بخش تیکمه داش نیز مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش در اطلاعیه قبلی نیز اعلام شده بود که، در شهرستان های ملکان، سراب و نظرکهریز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان چاراویماق نیز کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی راس ساعت ۹ شروع شده و همچنین در شهرستان هشترود نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم  راس ساعت ۹ شروع می شوند.

در شهرستان عجبشیر نیز مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل بوده و همچنین در شهرستان مراغه نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه ی دوره ی اول مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین در شهرستان بناب نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل بوده و در شهرستان اسکو، شهرجدید سهند و بخش ابلخچی مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل بوده و مدارس مقاطع دوره ی اول و دوم متوسطه مناطق شهری راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در بخش مهربان نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل بوده و در شهرستان آذرشهر نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری آذرشهر و ممقان از ساعت 9 صبح شروع میشوند. مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی منطقه آذرشهر از ساعت 9 صبح شروع می شوند.

در بخش خسروشاه نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی  مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌شود و بقیه مقاطع (متوسطه دوره ی اول و دوم )راس ساعت ۹ شروع شده و همچنین در بخش صوفیان نیز مدارس کلیه  مقاطع مناطق شهری و روستائی راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.