سردار رحیمی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری پلیس و دستگاه قضا می تواند موجب ارتقا امنیت در جامعه باشد تصریح کرد: همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا امنیت و آرامش با ثباتی را در پایتخت ایجاد کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در دیدار با ذبیح الله خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: به طور حتم تعامل و همکاری پلیس و دستگاه قضا می تواند موجب ارتقا امنیت در جامعه باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در  حوزه پلیس‌های تخصصی پایتخت، تصریح کرد: همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا امنیت و آرامش با ثباتی را در پایتخت ایجاد کنیم.

وی افزود: بحمد الله با تلاش‌های صورت گرفته شاهدکاهش 10 درصدی جرایم در پایتخت بوده ایم که در این زمینه تعامل و همکاری دستگاه قضایی بسیار تاثیرگذار بوده است.

رییس پلیس پایتخت گفت: در سال‌های اخیر شاهد تحولات بنیادین و اقدامات انقلابی و تاثیرگذار دستگاه قضا در  برخورد مقتدرانه با مجرمان و خلافکاران بخش های مختلف اقتصادی و... بوده ایم که این مهم مورد استقبال و خوشایند مردم قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه خداییان نیز از تلاش های سردار رحیمی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرد.