نظر به درخواست های متعدد پژوهشگران جوان مهلت ثبت نام در بخش دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی تا ۲۱تیر ماه تمدید شد.

به گزارش مرور نیوز، دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی ، بخش دانش آموزی، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی تا ۲۱تیر ماه نکاتی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: نظر به درخواست های متعدد پژوهشگران جوان و مشکلاتی که در به روزرسانی سامانه ثبت‌نام، وجود داشت، مهلت ثبت‌نام در بخش دانش‌آموزی بیست و سومین دورۀ جشنواره جوان خوارزمی تا تاریخ ۲۱تیرماه ۱۴۰۰تمدید می‌شود. لذا لازم است، علاقه مندان  علاوه بر مطالعه دقیق شیوه‌ نامه اجرایی جشنواره به نکات زیر توجه کنند:

ـ مراحل مختلف ثبت نام در سامانه به ترتیب و برحسب پیشرفت در فرآیند ثبت‌نام در دسترس قرار می ‌گیرد. موارد ضروری داخل صفحات مربوطه در سامانه توضیح داده شده است؛ به توضیحات ارائه شده در صفحات مختلف سامانه دقت کنید.

ـ لازم است ابتدا نمایندۀ گروه در قسمت «ثبت نام جدید» کاربری جدیدی را تعریف کرده و سپس، با «ورود به سیستم» اقدام به «افزودن طرح» کند.

ـ پس از این مرحله، نمایندۀ گروه می ‌تواند در قسمت «لیست اعضای گروه»، مشخصات و مدارک خود و دیگر اعضای گروه را تکمیل کند.

ـ توجه کنید که در ثبت اطلاعات اولیه دقت کنید، چون این اطلاعات قابل ویرایش نخواهند بود.

ـ دیگر اعضای گروه نیازی به ساختن اکانت مجزا ندارند.

ـ پس از تکمیل اطلاعات اعضای گروه و دبیران راهنما و برطرف شدن «نواقص فرآیند ثبت نام»، امکان بارگذاری فایل‌ های مربوط به مستندات طرح مقدور خواهد بود.

ـ حجم فایل‌های ارسالی باید به گونه‌ای باشد که در سامانه قابل بارگذاری باشند. (حجم مجاز هر فایل در صفحه بارگذاری ذکر شده است).

ـ چنانچه همه مراحل قبل را به طور کامل انجام دادید با زدن دکمۀ «رفتن به اعلام خاتمه»، طرح خود را ثبت اولیه کنید.

ـ پس از این کار، کارشناسان نسبت به بررسی اولیه ثبت ‌نام طرح اقدام کرده و در صورت وجود اشکال در ثبت ‌نام، آن را در قسمت «لیست پیام های کارشناس» اعلام می‌کنند.

ـ در صورت کامل بودن فرآیند ثبت‌نام، طرح ارسالی توسط کارشناس تأیید شده و لینک پرداخت وجه در اکانت نماینده گروه نمایش داده خواهد شد. این رخدادها توسط پیامک به اطلاع نماینده گروه خواهد رسید و پس از پرداخت وجه ثبت ‌نام، طرح شما نهایی شده و برای داوری ارسال خواهد شد.

ـ هر چند ارسال فایل مستندات اختیاری و بر اساس نیازی که طراحان تشخیص می ‌دهند، می‌تواند انجام گیرد، ولی طرحهای ثبت شده بر اساس مستندات ارسالی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

ـ توجه کنید که مشارکت در بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی، فقط شامل دانش‌آموزان در حال تحصیل در دورۀ دوم متوسطه (پایه ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم) خواهد شد.

ـ در صورت وجود مشکل در ثبت نام اولیه جامعه هدف، یا اشکالات پیش بینی نشده در سامانه ثبت ‌نام، مراتب در قسمت پشتیبانی برای مدیر سیستم ارسال شود.

ـ در ذخیره کردن یا وارد کردن رمز عبور دقت داشته باشید و انگلیسی یا فارسی بودن صفحه کلید خود را بررسی کنید.

ـ فهرست رشته ‌های علمی این دوره از جشنواره جوان خوارزمی در شیوه ‌نامه آورده شده است. دانش آموزان علاقه مند می توانند طرحهای خود را با توجه به مسئلۀ مورد بررسی در آن، در نزدیکترین رشته مرتبط ثبت کنند.

ـ شایان ذکر است؛ اتباع خارجی می ‌توانند با وارد کردن ۱۰رقم سمت چپ شماره دانش آموزی خود در جشنواره جوان خوارزمی ثبت‌نام کنند. (اولین رقم سمت راست را حذف کنند و ۱۰رقم دیگر را وارد کنند).