سازمان بسیج حقوقدانان تهران در پیامی انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، فتاح فتاحی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اژه ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین اژه ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته شما برادر ارجمند به ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد رهبر حکیم انقلاب حفظه الله  به شما می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک درایت، تدبیر و اشراف شما در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت ادامه تحول عظیم و عمیق در پیشبرد منویات معظم  له در گام دوم انقلاب در دستگاه قضا خواهدبود.

امیدوارم به لطف الهی و عنایات اهل بیت(علیهم السلام) و همراهی همکاران صادق و دلسوز شما در قوه قضائیه، زمینه ادامه روند تحول ادامه یابد و قوه قضاییه را در مسیر خدمت بهتر و بیشتر به مردم و نظام مقدس اسلامی موفق گردانید.

 اینک که با حکم رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) در جایگاه ریاست قوه قضاییه و بالاترین مقام قضایی کشور منصوب گردیده اید و مسئولیت این نهاد عدالت‌گستر را بر عهده دارید با تبریک این حسن‌ اعتماد که بر اساس تعهد، شایستگی، تجربیات ارزشمند، روحیه جهادی و عدالت‌طلبانه و سابقه درخشان شما در امر قضا می‌باشد، امیدوارم به دستاوردهایی درخشان در این دوره دست یابید.

شما برادر ارجمند که  بحمد الله دارای سوابق  بسیار ارزنده در دستگاه قضایی هستید، با تجربه گرانبهای سالها خدمت در مناصب قضایی و روحیه جهادی و تلاشهای پیگیرانه در اصلاح امور و سلامت نفس و به پشتوانه اعتماد رهبر حکیم انقلاب(دامت برکاته) و همکاری صمیمانه قضات و کارکنان پرتلاش و زحمتکش دستگاه قضایی، در راه خدمت رسانی به آحاد مردم و  انجام وظایف قانونی بویژه گسترش عدالت درجامعه ، بیش از پیش موفق باشید.

قطعا ادامه سیر تحول و جوان‌سازی، اجتماعی‌سازی و مردمی‌سازی قوه قضائیه متناسب با شرایط گام دوم انقلاب، خنثی‌کردن نقشه‌های دشمنان با قاطعیت در مبارزه با مفاسد داخلی و دیپلماسی فعالانه بین‌المللی و هم‌افزایی حداکثری با سایر دستگاه‌های نظارتی در پیشگیری از فساد، احیای حقوق عامه و برخورد با ریشه‌های رانت و  واگذاری‌های غیرقانونی و زیان‌ده، می‌تواند دلسوزان را به تحقق عدالت امیدوارتر نماید.

بی‌شک روحیه انقلابی، برخورداری از صدق، انگیزه و تقوای الهی و نیز تجارب ارزنده شما در مسئولیت‌های گوناگون در حوزه قضا از مولفه‌های ارزشمندی است که یاری‌بخش آن برادر عزیز در این مسئولیت خطیر خواهد بود.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه  بسیج حقوقدانان تهران بزرگ  در جهت تعمیق همکاری و‌ هم افزایی در راستای مأموریت‌های آن قوه، از قادر متعال دوام سلامت و توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.

فتاح فتاحی

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ