قرار است شبکه چهار هر هفته با برنامه روایت سپید با اجرای کیانوش جهانپور روی آنتن برود.

به گزارش مرور نیوز، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو و از مدیران ارشد وزارت بهداشت مجری یک برنامه تلویزیونی شده است.

قرار است شبکه چهار هر هفته با برنامه روایت سپید در گفتگو با مفاخر پزشکی به تاریخ نظام سلامت در ایران می‌پردازد.

این برنامه به تاریخ شفاهی نظام سلامت در ایران می پردازد و درباره سیر مدیریت نظام سلامت در ایران با مدیران با سابقه در حوزه بهداشت و درمان که در سال‌های دور و نزدیک در مسؤولیت‌های مهمی همچون وزارت حاضر بوده‌اند، به گفتگو نشسته است.

تهیه کننده روایت سپید مصطفی پورمحمدی و مجری(میزبان) برنامه کیانوش جهانپور است.

مهمان برنامه این هفته که سه شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار پخش می شود، "دکتر سید علیرضا مرندی" است.

دکتر مرندی اخیرا در بیمارستان بستری شده است؛ مهدی فضائلی از مسؤولان دفتر رهبر انقلاب در توئیتی نوشته است: ‌دکتر ‎مرندی رابطه‌ای دیرینه و صمیمی با ‎رهبر انقلاب دارد و حضرت آقا نگران حال ایشان هستند لذا در دو سه هفته اخیر چند بار با واسطه پیگیر سلامتی و روند درمان ایشان شده‌اند.

روایت سپید محصول گروه دانش شبکه چهار سیما و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است.

در حالی کیانوش جهاپور به عنوان مجری این برنامه انتخاب شده است که او یکی از پر حاشیه ترین مقامات وزارت بهداشت به حساب می آید. جهانپور اخیرا در اظهار نظری جنجالی  منتقدان روند واکسیناسیون در کشور را «پفیوزان» تاریخ خوانده بود.

این بی ادبی سخنگوی سازمان غذا و دارو با واکنش های تندی همراه بود و عده‌ای خواستار برکناری او شدند. جهانپور پس از انتقادات اعلام کرد منظورش «مافیای دارو» بوده است نه منتقدان.

وزیر بهداشت هم از او به نوعی حمایت کرد و گفت جهانپور «خسته» بوده است.