رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از صدور اخطار کتبی و دستور پلمب برای ۴۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و بازدید از یک هزار و 780 واحد صنفی در سطح شهر تهران خبرداد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه‌های ده‌گانه این پلیس از یک هزار  و 780 واحد صنفی بازدید کرده و به 32متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی داده شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در این طرح 15واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح به 323 شهروند از کسانی که بدون ماسک در این واحدهای صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل‌های بهداشتی پای کار است.

سرهنگ مرادی از شهروندان در خواست کرد: در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند موارد را از طریق سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.