سرهنگ علی ولی پور گودرزی از کشف یک میلیارد تومانی داروی قاچاق توسط پلیس امنیت خبر داد و گفت: با هماهنگی قضائی در بازرسی از داخل منزل متهم 7 هزار و 638 عدد انواع قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 10 میلیارد ریال داروی غیر مجاز و قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری داروی قاچاق و غیرمجاز بیماران کرونایی و تنگی نفس در  محدوده خانی آباد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره اطلاعات این پلیس با تکمیل رصدهای اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی از داخل منزل متهم 7 هزار و 638 عدد انواع قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مراجع قضائی معرفی شد بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان داروهای قاچاق و غیرمجاز، تاکید و خاطر نشان کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز مقابله می کند.