سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: 1010دستگاه ماینر و 1010 دستگاه پاور قاچاق فاقد مجوزهای قانونی در انباری در کهریزک کشف شد.

به گزارش مرور نیوز، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از کشف 40 میلیارد ریال دستگاه استخراج ارز دیجیتال در انباری در کهریزک خبر داد.

سردار هداوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در رصد اطلاعاتی از نگهداری و دپوی تعداد فراوانی دستگاه ماینر قاچاق در یک انبار کالا در حوالی کهریزک مطلع شده و در  بررسی‌های اولیه مشخص شد که مدیر عامل یک شرکت تهیه ماینرهای قانونی ، در این مرحله تعداد فراوانی ماینر به صورت قاچاق تهیه کرده و در یک انبار کالا در حوالی کهریزک نگهداری می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و ضمن هماهنگی با مقام قضائی از انبار کالا بازدید و  1010دستگاه ماینر و 1010 دستگاه پاور قاچاق فاقد مجوزهای قانونی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه ها توسط کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.