سیدحشمت الله حیات الغیب تصریح کرد: در حال حاضر طرح واکسیناسیون همگانی در زندان رجایی شهر و ندامتگاه تهران بزرگ اجرا شده و در صدد هستیم در مراکز دیگر استان نیز اجرا شود.

به گزارش مرور نیوز، سیدحشمت الله حیات الغیب در «شب نشینی مددجویان ندامتگاه ورامین» اظهار داشت: یکی از مهمترین حقوق زندانیان، حقوق مربوط به سلامت و بهداشت روانی جسمی آنان است و به همین دلیل تلاش می کنیم در روزهای سخت مقابله با کرونا آسیبی به زندان‌ها وارد نشود.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به اقدامات جهادی صورت گرفته، افزود: دادرسی الکترونیک و ملاقات آنلاین زندانی با خانواده، آغاز اجرای طرح واکسیناسیون همگانی مددجویان، کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌ها از بزرگترین گام هایی بود که با قدرت برداشته شده لست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طرح واکسیناسیون همگانی در زندان رجایی شهر و ندامتگاه تهران بزرگ اجرا شده و در صدد هستیم در مراکز دیگر استان نیز اجرا شود.

طرح شب نشینی مدیران با مددجویان در اجرای برنامه های سازمان زندان ها اجرا می شود و مدیرکل زندان های استان تهران به همراه مدیران هر هفته در زندانها ضمن حضور در جمع آنان پای درددل‌هایشان می نشینند.

حیات‌الغیب در جریان این برنامه، ضمن حضور در جمع مددجویان با گفت‌وگو کرده، دستورات لازم را صادر و از بخش‌های مختلف ندامتگاه نیز بازدید کرد.