سردار حمیدی گفت: پمپ بنزین‌های اطراف مجلس شورای اسلامی، طول خیابان مصطفی خمینی نیز در روز مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل خواهند بود و سرویس دهی نخواهند داشت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمد حسین حمیدی گفت: روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه و به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری ، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در شهر تهران اعمال می‌گردد که بنا بر وظیفه ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ، اجرای نظم و مقررات و ایمنی عبور و مرور در محدوده مورد اشاره را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: این محدودیت از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری خواهد شد.

سردار حمیدی افزود: از سمت شرق نیز از خیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت تردد اجرا و تمام کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کامل مسدود خواهد شد که مسیر جایگزین این محدوده از طریق خیابان دماوند و انقلاب صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان فردوسی و انقلاب صورت می‌پذیرد.

وی بیان داشت: همچنین از سمت شمال از تقاطع فخر آباد اعمال محدودیت خواهد شد که مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان مشکی و خیابان ۱۷ شهریور به جنوب صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه کلیه فرعی‌های معابر اطراف مجلس شورای اسلامی از شب قبل مسدود خواهد شد.

وی اشاره‌ای هم به محدودیت تردد اتوبوس‌های شرکت واحد داشت و گفت: با توجه به مراسم تحلیف، تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در خطوط طول خیابان جمهوری و طول خیابان مصطفی خمینی وجود نخواهد داشت و مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی‌هایی که با پلیس راهور تهران بزرگ بعمل آورده اند، از مسیرهای جایگزین استفاده خواهند کرد.

سردار حمیدی افزود: بر این اساس اتوبوس‌هایی که در طول خیابان جمهوری از میدان جمهوری به سمت شرق تردد می‌کنند نهایتاً تا چهارراه استامبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می‌توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس‌هایی که در طول خیابان مصطفی خمینی در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده خواهند کرد.

وی بیان داشت: ایستگاه مترو بهارستان در روز پنج شنبه کلاً تعطیل خواهد بود و خدمات رسانی ندارد.

سردار حمیدی گفت: همچنین پمپ بنزین‌های اطراف مجلس شورای اسلامی، طول خیابان مصطفی خمینی نیز در روز مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل خواهند بود و سرویس دهی نخواهند داشت.

وی افزود: بر همین اساس تردد کامیونت‌ها، وانت بارها، وانت بارهای مسقف و کامیون‌ها در طول روز پنج شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و ترددی صورت نخواهد پذیرفت و تردد همه کامیون‌ها از شب قبل برگزاری این مراسم (چهارشنبه شب) در همه سطح شهر تهران بجز کمربندی ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: انجام فعالیت‌های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج شنبه در کل سطح شهر تهران بویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد.

وی در پایان از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت‌ها (ساعت ۱۳ امروز پنج شنبه) در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری – مصطفی خمینی – ابن سینا – مجاهدین اسلام تردد نکنند.