علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش از آغاز دوره آموزشی طلاب وظیفه از ۲۰ مرداد خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش از آغاز دوره آموزشی طلاب وظیفه از ۲۰ مرداد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی و مهارتی ویژه طلابی است که در قالب نظام وظیفه عمومی در سال جاری جذب آموزش و پرورش شده‌اند.

وی ادامه داد: این دوره ۵۴ ساعت است و از روز ۲۰مردادماه ۱۴۰۰ از طریق پرتال اطلاع رسانی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای ارائه می گردد.

رحیمی تصریح کرد: طلاب وظیفه‌ای که طی چند ماه گذشته سال ۱۴۰۰ جذب آموزش و پرورش شده اند الزاماً می بایست این دوره را طی کنند تا امکان سازماندهی آنها در مدارس فراهم شود، لذا از تمامی افراد ذینفع درخواست می شود در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مردادماه با مراجعه به نشانی اینترنتی www.karbordi.ismc.ir ثبت نام کرده و دوره را طی کنند.

معاون ستاد همکاری‌ها تأکید کرد: پس از اتمام دوره گواهی پایان دوره به صورت مجازی برای افراد صادر می‌شود که جهت دریافت ابلاغ به آموزش و پرورش محل خدمت خود ارائه خواهند داد.