سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از فعالیت مراکز تعویض پلاک با یک سوم ظرفیت در شرایط کرونایی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در خصوص گلایه شهروندان مبنی بر کندی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در راستای انتخاب زمان و مرکز مد نظر برای شماره گذاری و مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در کشور، پلیس راهور ناجا با رایزنی با ستاد ملی مقابله با کرونا توانست مجوز فعالیت مراکز تعویض پلاک در کل کشور را در این شرایط اخذ کند و در این راستا با یک سوم ظرفیت برای خدمت دهی به مردم حضور فعال داشته باشد.

 معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: آنچه مهم است سلامتی مردم و مراجعان است و تلاش شده که در این راستا حداقل با یک سوم ظرفیت بتوان در راستای خدمت دهی به متقاضیان گامی برداشت.

سرهنگ جهانی گفت: با توجه به کاهش تعداد پذیرش متقاضیان، مسلم است که سامانه نوبت دهی نیز سریعاً پر شده و افراد ۴ تا ۵ روز را باید در انتظار برای رزرو نوبت و مرکز مورد نظر خود برای شماره گذاری باشند.

 معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در خصوص اعتبار وکالتنامه ها اعلام کرد با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مدت زمان اعتبار وکالتنامه ها در ایام قرمزه کرونایی که منجر به تعطیلی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری راهور ناجا میشود روزهای تعطیل اعتبار می یابد

وی افزود اگرچه مراکز تعویض پلاک در حال حاضر باز بوده اما چون با یک سوم ظرفیت فعال هستند به افراد توصیه می‌کنیم که هنگام گرفتن وکالت خرید از فروشنده مدت اعتبار وکالتنامه را بیشتر در نظر گرفته و دو ماه یا سه ماهه لحاظ کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از متقاضیان درخواست کرد که هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در بازه زمانی رزرو شده نه زودتر و نه دیرتر در محل حاضر شده و از به همراه بردن افراد دیگر خودداری کنند.