مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان متروی تهران از فردا خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از فردا دوم شهریور ماه ۱۴۰۰خبر داد.

عباس نظری در این باره گفت: با اتمام نخستین مرحله واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه که از تاریخ پنجم مردادماه شروع شده بود، مرحله دوم واکسیناسیون از صبح فردا سه شنبه دوم شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم  واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه بر اساس  هماهنگی های به عمل آمده و مطابق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده اجرا می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نظری در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از همکاران به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون مرحله نخست موفق به دریافت واکسن نشده اند، افزود: هماهنگی های لازم برای تزریق واکسن این افراد هم زمان با واکسیناسیون مرحله دوم سایر پرسنل انجام خواهد شد.