شهردار تهران با اشاره به این نکته که زاده میدان شوش است و باید نگاه ویژه ای به مسایل و آسیب های جنوب شهر شود و برای رسیدن به برنامه های خود نیاز به برنامه ریزی در ۳ سطح داریم، افزود: به کارهای فوری برای رسیدن به سطح مورد قبول در شهر نیاز داریم.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا زاکانی شهردار منتخب تهران در جلسه با شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت گفت: در حوزه خدمتگزاری باید کار جهادی صورت بگیرد که به عنوان مثال در بحث کار اجتماعی باید در دو بخش نگاه مردمی و مدیریت شهری عمل کنیم و اگر ما به در و دیوار های شهر نگاه می کنیم بر همین اساس باید به مسئولیت های خود جامه عمل بپوشانیم.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که زاده میدان شوش است و باید نگاه ویژه ای به مسایل و آسیب های جنوب شهر شود و برای رسیدن به برنامه های خود نیاز به برنامه ریزی در ۳ سطح داریم، افزود: به کارهای فوری برای رسیدن به سطح مورد قبول در شهر نیاز داریم که در ۳ سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی شود.

زاکانی با اشاره به این نکته که در بخش کوتاه مدت بین ۱.۵ تا ۲سال ، بخش میان مدت ۲.۵ سال و بخش بلند مدت نیز تا ۴ سال تقسیم شده است، ادامه داد: اگر توفیق داشته باشیم به فضل الهی در رشد تکاملی گام دوم به سمت حکمرانی شهری به شکل تعاملی با مردم حرکت می کنیم و در این صورت می توان الگویی اساسی برای کشور داشته باشیم و نقش و اثر خود را در این مسیر به نحو احسنت می پذیریم.

وی بیان کرد: جلسه امروز با شما مدیران برای شنیدن نظراتی است که بتوان مسیر آینده را با کمترین اشکال و حداکثر موفقیت پیش ببریم و باید بدانیم آنان که مشکل ندارد ائمه معصومین هستند.

شهردار منتخب تهران افزود: در بیان وضع شهر نیز نباید سیاه نمایی شود که این اقدام اشتباه است و اگر بر بدهی های ما در شهرداری (۶۶ هزار میلیارد تومان) اشاره می شود باید به مطالبات خود نیز نگاه کنیم که اگر این اقدام انجام نشود بی انصافی است.