نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: حضور سرزده رئیس‌جمهور به اهواز و خوزستان نشان از دولت مردمی دارد و این دولت به وعده‌های خود بر سر آرمان‌ها پایبند خواهند بود.

به گزارش مرور نیوز، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم که با رعایت پروتکل‌ها شاهد حضور خبرنگاران و نماینده‌های مردم در صحن شورا باشیم و بر همین اساس اهالی رسانه به صورت چرخشی در جمع نمایندگان حضور خواهند داشت.

وی افزود: خبر خوشی دارم و اینکه هفته آینده شاهد حضور مهدی چمران در صحن شورا خواهیم بود و ایشان با آمدن به شورا به شایعات بداخلاقانه که متأسفانه این روزها در کشور زیاد شده و حساب و کتاب هم ندارد پایان می‌دهند.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه موضوع سکته ایشان صحت ندارد گفت: مهدی چمران با حضور در هفته آینده در صحن به این موضوعات پاسخ خواهند داد اکنون تصمیم کار پزشکی حضور ایشان در منزل و رعایت حداکثری الزامات جهت حفظ سلامتی‌شان بوده است.

سروری گفت: آرزوی صحت و سلامتی برای مهدی چمران داریم و مشتاقانه منتظر حضور ایشان در صحن هستیم و ان‌شاءالله با مدیریت ایشان کارها به جلو خواهد رفت.

وی به سالروز شهادت رجایی و باهنر در 8 شهریور اشاره کرد و گفت: این موضوع بسیار مهم است جامعه جهانی از بیماری مزمن استاندارد دوگانه‌ حاکم بر جامعه بشری رنج می‌برد و متأسفانه اسرائیل با داشتن بمب اتمی مورد تحریم، فشار و اعتراض جامعه جهانی نیست و سازمان ملل و آمریکایی‌ها کاری به آنها ندارند ولی برای ایران تحریم اتخاذ کرده و ما را تحت فشار گذاشته‌اند در حالی که نظام صلح‌آمیز  هسته‌ای را جهت پیشرفت می‌خواهیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران  با تأکید بر اینکه جامعه جهانی باید به سمت عدالت‌محوری حرکت کند گفت: حضور سرزده رئیس‌جمهور به اهواز و خوزستان نشان از دولت مردمی دارد و این دولت به وعده‌های خود بر سر آرمان‌ها پایبند خواهند بود و در این مدت کوتاه که زمام کار را دولت جدید بر عهده گرفته تلاش کرده است وعده‌ها را به اثبات برساند.

سروری افزود: روز جمعه رئیس‌جمهور در دومین روز حضورش در دولت به خوزستان سفر کرد و این مسأله جزو نکات مثبت است و ما از دولت مردمی تقاضا داریم بر این مشی و رویه ادامه دهد و امیدواریم شورای ششم و مجلس نیز با همکاری دولت هم‌افزایی ایجاد کند و نگاه مردمی به موضوعات بازگردد چرا که این موضوع بسیار مؤثر است.