شهردار تهران بیان کرد: با همه استعداد و ظرفیت برای مقابله با بیماری کرونا از جمله گسترش مراکز واکسیناسیون در خدمت نظام سلامت هستیم.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا زاکانی در نشست با دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت که در محل سالن همایش‌های وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: امیدواریم بتوانیم در خدمت نظام سلامت باشیم تا خدمات بهتر را در راستای خدمت به مردم ارائه دهیم.

شهردار تهران بیان کرد: با همه استعداد و ظرفیت برای مقابله با بیماری کرونا از جمله گسترش مراکز واکسیناسیون در خدمت نظام سلامت هستیم.

وی گفت: مجموعه شهرداری تهران دغدغه زیادی نسبت به بحث کرونا و سلامتی مردم دارد و دنبال این است قرارگاه مقابله با کرونا در مجموعه شهرداری ساماندهی شود.

شهردار تهران افزود: هم اکنون بالغ بر ۱۱۰ سوله وجود دارد که توسط گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی و مجموعه شهر سالم، خدماتی را در حوزه کرونا به مردم ارائه می‌دهند.

آقای زاکانی گفت: این استعداد و ظرفیت در شهرداری است که کل مجموعه را برای این مبحث به کار گیرد تا بحث دغدغه مندی مردم را کاهش دهد.

وی افزود: هم اکنون از سوی شهرداری راه‌های جدید برای پیشگیری، درمان و حتی فاصله گذاری اجتماعی در بحث کرونا محاسبه شود و این خدمات در ستاد کرونا امروز مورد بحث قرار گفته شده است.

شهردار تهران گفت: در دوره گذشته با هفت مرکز که شامل پنج مرکز سیار و دو مرکز مستقر بوده فعالیت خود را آغاز کرده بود و قرار است از فردا یک مرکز جدید در پارک گفتگو راه اندازی شود و در همین هفته سایر امکانات شهرداری نیز بسیج می‌شود تا دغدغه مردم در شرایط کرونا کاهش یابد.