ظهر سه شنبه جریان‌های شمالی روی سواحل دریای خزر تقویت شده و تا روز جمعه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت و دریای خزر مواج است.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید ادامه داشته، دریای خزر مواج و طوفانی است. در شمال آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد. همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در شمال و و غرب هرمزگان، جنوب فارس و در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

ظهر سه شنبه جریان‌های شمالی روی سواحل دریای خزر تقویت شده و تا روز جمعه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت و دریای خزر مواج است. شایان ذکر است تا روز دوشنبه در استان‌های تهران، قم، مرکزی و اصفهان همچنین در استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد و شمال خلیج فارس مواج است. تا روز چهارشنبه در نوار شرقی کش. ر به ویژه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.