سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز اورژانس از پرسنل پرتلاش این سازمان قدردانی کرد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، پیمان صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز اورژانس از پرسنل پرتلاش این سازمان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا

و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است (سوره مائده آیه ۳۲)

جایگاه ارزشمند و والای تلاشگران عرصه اورژانس پیش بیمارستانی هنگامی نمایان می‌شود که سپید پوشان اورژانس ۱۱۵ در اولین لحظات بروز یک حادثه بر بالین بیماران حاضر و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرند، بر خود می‌بالیم که افرادی پاک طینت، نیکو سرشت و با سعه صدر، همراه با حس نوع دوستی و با بهره گیری از دانش روز که توشه گرفته از عشق و انسانیت است، در این سازمان فعالیت دارند.

درود بی پایان بر شما فرشتگان نجات که در تمامی لحظات سخت و جان فرسا، از آسایش خود چشم پوشیده و در جهت نجات جان انسان‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزید. وجود کادر خستگی‌ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه موهبتی است الهی و برکات خدمت شما برای همیشه در اذهان مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند. بی‌شک، نیروهای اورژانس به عنوان امید و تکیه‌گاه مردم شناخته شده‌اند و جایگاه آن‌ها در کمک به مردم، برای همیشه برجسته خواهد ماند.

از ابتدای همه گیری کوید ۱۹ تاکنون بیش از ۶۵۰۰ نفر از کارکنان سازمان اورژانس کشور به این بیماری مبتلا و بهبود یافته اند همچنین تقدیم ۱۵ شهید مدافع سلامت به این کشور پهناور گواه جانفشانی‌ها و تلاش‌های فداکارانه کارکنان سازمان اورژانس کشور در عرصه سلامت است، دلسوزان اورژانس پیش بیمارستانی علاوه بر انجام مأموریت‌های ذاتی خود در شهرها و جاده‌ها در اقصی نقاط کشور بیش از یممیلیون مأموریت مرتبط با بیماری کووید ۱۹ در سراسر کشور انجام داده اند و در طی این دوماه اخیر بمنظور کمک به سیستم بهداشت کشور تنها در استان تهران بیش از ۵۰۰ هزار دوز واکسن تلقیح کرده اند.

اینجانب ضمن تقدیر از اقدامات گسترده و تأثیر گذار این عزیزان، روز ۲۶ شهریور که مصادف با چهل و ششمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی کشور است را به مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خانواده شهدای اورژانس اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین سلامت، کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی و خانواده‌های ایشان تبریک عرض می‌نمایم و با تمام وجود دستان پر مهر تک تک همکاران عزیزم را در اقصی نقاط کشور به گرمی می‌فشارم. امیدوارم با کمک شما عزیزان و در سایه توجهات حضرت مهدی (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم، انشالله.