فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امیدواریم هماهنگی با شهرداری تهران شروع یک سری کار جهادی و پرمنفعت برای مردم باشد و باید کاری کنیم که در دوره مسئولیت مان اول مردم از عملکرد ما راضی باشند و دوم اینکه سربازی برای ولایت باشیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری در دیدار با آقای علیرضا زاکانی شهردار تهران افزود: نیروی انتظامی جهت همکاری‌های لازم اعلام آمادگی می‌کند و همچنین کار‌های نیمه تمامی را که از قبل داشتیم نیز پیگیری خواهیم کرد و ارتباطات و تعامل ما باید بیشتر شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امیدواریم این هماهنگی شروع یک سری کار جهادی و پرمنفعت برای مردم باشد و باید کاری کنیم که در دوره مسئولیت مان اول مردم از عملکرد ما راضی باشند و دوم اینکه سربازی برای ولایت باشیم.

مسئولیت شهرداری در مراسم اربعین سنگین است

در ادامه سردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در این جلسه گفت: هر سال سه میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کردند و امسال این تعداد به ۶۰ هزار نفر رسیده و باعث شده است در تهران مسئولیت شهرداری سنگین‌تر شود و باید فضای معنوی در شهر را طوری فراهم کنیم که مردم دلتنگی کمتری داشته باشند.

وی ادامه داد: ناجا با شهرداری در ارتباط با امور انتظامی و آسیب‌های اجتماعی همکاری می‌کند و البته در بعضی از موضوع‌ها مانند مترو، ارتباط و هماهنگی‌های بیشتری دارد.