نمایشگاه دستاورد های دوران دفاع مقدس قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه افتتاح شد.

به گزارش مرورنیوز، در اولین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با حضور معاون اول قوه قضائیه افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: هفته دفاع مقدس علاوه بر رشادت شهدا، باید یادآور رشادت‌های خانواده شهدا هم باشد. مردم ایران آزاده هستند، در برابر آمریکا و استکبار جهانی می‌ایستند و به آن معتقدند که در جهان باید از حق مظلوم دفاع کرد.

وی یادآور شد: در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه به دنبال آن هستیم که مردم به سرعت به حقشان برسند و با فساد و ظلم مقابله شود. دستگاه قضا پرچم مبارزه با فساد را برافراشته و با فساد مبارزه می‌کند و این موضوع علاوه بر نهادهای امنیتی، همکاری مردم را در مبارزه با فساد به معنای عام کلمه را می‌طلبد.

وی بعد از مراسم افتتاحیه از غرفه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه بازدید و در جریان روند ارائه خدمات الکترونیکی به مردم قرار گرفت.

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در این نمایشگاه با ارائه و معرفی خدمات و دستاوردهای این مرکز که طی سال‌های اخیر صورت گرفته است حضور دارد و با توجه به اینکه حضور عموم مردم در این نمایشگاه بلامانع است اقدام به ارائه خدماتی همچون صدور گواهی عدم سو پیشینه به صورت الکترونیکی و ثبت نام ثنا به طور رایگان کرده است.