رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیر بازگشت از محور‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، سمنان و گلستان بارش باران جریان دارد.

 وی به ترافیک سنگین در آزادراه رشت _قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و رودبار اشاره و تصریح کرد: در محور هراز، مسیر شمال به جنوب حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده‌های امامزاده شاه زید، بایجان، شاهاندشت و آب اسک ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در مسیر جاده چالوس ، شمال به جنوب، ورودی شهر مرزن آباد و حد فاصل دو آب تا هزارچم و محدوده‌های ولی آباد و سیاه‌بیشه نیز سنگین است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد نیمه‌سنگین وسایل نقلیه در محور فیروزکوه محدوده پل سفید را نیز شاهد هستیم.

وی به تمهیدات پلیس راهور در راستای تسهیل در تردد اشاره و اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال از میدان امیرکبیر تا اطلاع بعدی ممنوع است؛ همچنین تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران شمال قطعه ۱ مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی با توجه به همزمانی سفرهای برگشت هموطنان و ظرفیت محدود جاده ها که باعث افزایش حجم ترافیک شده از رانندگان درخواست کرد که با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و از تجاوز و انحراف به مسیر مقابل که باعث بروز تصادف می‌شود خودداری کنند.