استاندار تهران با قدردانی از تلاش‌های مستمر پلیس به ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، گفت: پلیس غرب استان تهران برادرانه در کنار سایر نهاد‌ها برای خدمت به مردم آماده است و با تمام وجود در خدمت مردم انجام وظیفه کرده و برای آسایش و آرامش جامعه تلاش وافری می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم صبحگاه هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ، اظهار کرد: نیروی انتظامی به سبب مسئولیت هایش، ارتباط گسترده‌ای با بخش‌های مختلف جامعه دارد و جزء سازمان‌هایی است که در طول یک هفته، مراسم گرامی داشت برگزار می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مستمر پلیس به ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، گفت: پلیس غرب استان تهران برادرانه در کنار سایر نهاد‌ها برای خدمت به مردم آماده است و با تمام وجود در خدمت مردم انجام وظیفه کرده و برای آسایش و آرامش جامعه تلاش وافری می‌کند.

استاندار تهران پلیس را رکن اصلی برقراری نظم و امنیت دانست و تصریح کرد: امنیت و سلامت مهمترین خواسته و نیاز زندگی اجتماعی است و اگر کسانی جامعه را دچار ناامنی کنند فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... مختل می‌شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه دامنه خدمات نیروی انتظامی، امروز بسیار گسترده است، گفت: هم اکنون در نزدیک‌ترین و دورترین نقاط کشور شاهد تلاش زحمتکشان این نیرو هستیم و هرجا نیاز به امنیت است، آنان نیز حضور دارند.

در حاشیه مراسم صبحگاه هفته ناجا از خانواده شهدای عرصه نظم و امنیت و کارکنان تلاشگر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قدردانی شد.