عضو شورای شهر تهران گفت: خبری در مورد ایجاد درگیری لفظی و فیزیکی در شورا در فضای مجازی منتشر شده است در حالی که این خبر کاملا کذب و دروغ است.

به گزارش مرور نیوز، محمد آخوندی در صحن امروز شورای شهر تهران اظهارداشت: هدف اصلی شورای ششم و مدیریت شهری خدمت خالصانه به مردمی است که از عملکرد عمدتا سیاسی دوره قبل شورا ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه برخی رسانه ها با اهدافی خاص و در جهت مشغول کردن مدیریت شهری با انتشار اخباری کذب در صدد رسیدن به اهداف خاص خود هستند، گفت: وقتی که به سیاه کردن یا خط خطی کردن یک کاغذ به عنوان یک طرح در دوره قبلی مبالغ هنگفتی پرداخت شده است بروز این موضوعات و حاشیه های کذب هم رخ می دهد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خبری در مورد ایجاد درگیری لفظی و فیزیکی در شورا در فضای مجازی منتشر شده  است در حالی که این خبر کاملا کذب و دروغ است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است اختلاف نظر و بحث جدی در شورا وجود داشته باشد اما این به معنای درگیری نیست، گفت: قطعا منشأ این اخبار و هدف منتشر کنندگان آن معلوم است.

آخوندی خاطرنشان کرد: قرار نیست شهردار تهران برای هر حکمی که صادر می کند با همه اعضا مشورت کند. من هم ممکن است در مورد برخی انتصابات نظراتی داشته باشم اما در جلسات خصوصی و به طرق مختلف این موضوع را منتقل می‌کنند.

این عضو شورای ششم شهر تهران گفت: اعضای شورا به دنبال سهم خواهی  نیستند و مجموعه رسانه ای شورا و شهرداری باید به موقع به این موضوعات و اخبار کذب منتشر شده ورود داشته باشند.