رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه مشمولان اعزام به خدمت ازتاریخ اول دی ماه ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح هستند.

به گزارش مرور نیوز، سردار تقی مهری در این باره اظهارکرد: با توجه به واکسیناسیون کووید ۱۹ حداکثری افراد جامعه و تلاش های صورت گرفته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح   و وزارت بهداشت، کلیه سربازان نیروهای مسلح در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند از این رو مشمولانی که از یکم دی ماه به بعد به خدمت اعزام می شوند می بایست برای تزریق دو نوبت واکسن کرونا اقدام کنند ،در غیر این صورت در یگان های آموزشی پذیرش نمی شوند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان اعزام به خدمت از یکم دی ماه ۱۴۰۰ برای پذیرش در مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح ملزم به ارائه کارت تزریق واکسن کرونا هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی افزود: مشمولان می بایست در زمان باقی مانده با مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن اقدام و بعد از تزریق دو نوبت واکسن کرونا به سامانه سلامت مراجعه کنند و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکددار را پرینت بگیرند.