رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر آخرین گزارش‌ها از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای کشور آرام و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: تنها گزارش‌ها حاکی از آن است که در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک ترافیک پرحجم اما روان است. همچنین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و محور شهریار – تهران در حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: در حال حاضر جوی آرام و روان در جاده‌های کشور گزارش شده و هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد، اما لازم است با توجه به فرارسیدن فصل سرما، رانندگان حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و از ایمنی و سلامت لوازم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

شیرانی در مورد محورهای مسدود نیز خاطرنشان کرد:‌ محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد – پلدختر، شمشک - دیزین و اولنگ - شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.