رئیس پلیس راهور پایتخت از آغاز طرح زمستانه پلیس راهور از امروز خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت از آغاز طرح زمستانه پلیس راهور تهران بزرگ از امروز خبر داد.

سردار حمیدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: طرح انتظامی ترافیکی زمستان 1400 از صبح امروز سه شنبه 25 آبان در سطح شهر تهران آغاز شده و تمامی کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ به همراه تجهیزات خود و امکانات سازمانی در این طرح شرکت خواهند داشت.

وی گفت: با توجه به احتمال آغاز بارندگی، برودت هوا و در نتیجه لغزندگی معابر که به کندی تردد و حوادث منجر خواهد شد بر اساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا (طرح انتظامی _ ترافیکی زمستان 1400 ) پلیس راهور تهران بزرگ نیز این طرح را از صبح امروز در سطح معابر شهر تهران به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: اجرای این طرح به منظور افزایش ایمنی سطح معابر جهت تردد وسایل نقلیه در هنگام بارش ها و نزولات آسمانی این طرح را از امروز با همکاری و همراهی، شهرداری تهران در نقاط مهم به ویژه محورهای بزرگراهی با استقرار عوامل پلیس راهور تهران بزرگ اجرا خواهد شد.

سردار حمیدی در خصوص تجهیزات لجستیکی به کار گرفته شده در طرح زمستانی 1400 اعلام کرد: عوامل خودرویی و موتوری و همچنین ادوات مرتبط با بحث سرما مانند برف روب ، باب کت و گریدل و لودر و امثال آن که شهرداری تهران آنها را تجهیز می‌کند نیز در طرح زمستانه 1400 شرکت و در سطح معابر دوشادوش کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ حضور خواهند داشت.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح استقبال از زمستان و افزایش ایمنی سطح معابر برای آرامش و آسایش شهروندان عزیز تهرانی است.

وی از رانندگان تهرانی در خواست کرد که ضمن رعایت قوانین و رانندگی از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.