سخنگوی ناجا در خصوص آخرین اقدامات پلیس در موضوع هک پمپ بنزین ها،برخورد با قاچاقچیان سلاح و اراذل و اوباش و همچنین ترافیک تهران سخن گفت.

به گزارش مرور نیوز، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه پلیس در خصوص اقدامات پلیس در موضوع هک بنزین اظهار داشت: در بحث هک جایگاه سوخت، ناجا با توجه به ظرفیت‌های پلیس فتا به کمک های سازمان های مربوطه شتافت و تیم ما در پلیس فتا در این زمینه کمک کرد.

وی گفت: ناجا در بخش‌های مختلف مثل شناسایی افرادی که اخلال ایجاد کرده و همچنین بازگرداندن و برقراری سیستم کمک کرد.

سردار حاجیان در خصوص اظهاراتی مبنی بر افزایش حجم ورود سلاح به پایتخت تصریح کرد: نیروی انتظامی برخورد با قاچاقچیان سلاح و برهم‌زنندگان نظم عمومی را به طور قاطع در دستور کار دارد.

وی گفت: قاچاق سلاح بعضاً  هدفمند و از طریق کشورهای همسایه اتفاق افتاد و با توجه به تعداد سلاح های شکاری و بعضا جنگی ناجا به صورت قاطعانه و با اشراف و تسلط اطلاعاتی اقدام کرد اما باید مجازات در این زمینه بازدارنده باشد.

معاون نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ناجا قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

وی در خصوص آخرین پرونده عنابستانی و سیلی به مامور پلیس راهور تهران گفت: با صلح و سازش بین طرفین و رضایت شاکی پرونده بسته شد.

این خبر در حال تکمیل است