فرمانده کل انتظامی با اشاره به عزم پلیس برای خدمت بیشتر به مردم عزیز ایران اسلامی و ارتقاء امنیت، به پیام مقام معظم رهبری همزمان با هفته نیروی انتظامی در سال جاری اشاره و بیان کرد: فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی"در این پیام محبت‌آمیز فرمودند: "نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی امنیت در کشور است".

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم رونمایی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خداوند را برای این لطف، عنایت و بزرگواری فرمانده معظم کل قوا " مدظله العالی" در تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شاکرم و از جانب خودم و آحاد فرماندهان، افسران، درجه‌داران و کارکنان از این حسن عنایت معظم له قدردانی می‌کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تحقق این مهم یک رخداد مهم در تاریخ ما خواهد بود، تصریح کرد: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای انتظامی کشور خواهد بود و به عبارتی بیانگر توسعه امنیت و خدمات‌دهی به مردم است.

وی با اشاره به عزم پلیس برای خدمت بیشتر به مردم عزیز ایران اسلامی و ارتقاء امنیت، به پیام مقام معظم رهبری همزمان با هفته نیروی انتظامی در سال جاری اشاره و بیان کرد: فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی"در این پیام محبت‌آمیز فرمودند: "نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی امنیت در کشور است".

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تأکید معظم‌له برای ارتقاء قدر و منزلت انتظامی کشور در چشم مردم طی این پیام، گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظیفه ذاتی تأمین نظم و امنیت کشور را برعهده دارد و ما نیز تمام تلاشمان را برای ارتقاء امنیت به کار می‌گیریم البته که امنیت در حوزه‌های مختلف قابل تعریف است و باید در توسعه پایدار آن تلاش روزافزون داشته و خدمتگزار مردم باشیم.

اشتری با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریتهای پلیس عنوان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم است و مطمئناً با طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شاهد یک تحول خواهیم بود.

وی ادامه داد: به برکت تصویب این طرح توسط فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی" مسیر رشد و حرکت انتظامی را شتابان خواهیم کرد و قطعاً شاهد تحول در امنیت و خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور متذکر شد: تصویب و ابلاغ طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت ما را چند برابر می کند؛ هر چند که همواره حجت بر ما تمام و کمال بود اما با ابلاغ و تصویب این طرح قطعاً این حجت اکمل‌تر می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های معنوی و مادی ستاد کل نیروهای مسلح از پلیس، گفت: ان‌شاء‌الله با نشاط و برنامه‌ریزی بهتر، روحیه جهادی برای تحقق انتظامی تراز جمهوری اسلامی ایران گامهای جدی برمی‌داریم.

وی با اشاره به فعال‌سازی و راه‌اندازی قرارگاه "پیاده‌سازی طرح جامع ساختار و سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران" بیان کرد: پس از ابلاغ نهایی این طرح جامع از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، بلافاصله قرارگاه پیاده‌سازی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دادیم که مسئولیت این قرارگاه با معاون محترم هماهنگ‌کننده انتظامی و فعالیت معاونان مربوطه از جمله طرح و برنامه و بودجه انتظامی است.

اشتری افزود: ان‌شاء‌الله با یک برنامه‌ریزی منسجم، منظم و مدون این طرح جدید ساختار و سازمان را پایه‌گذاری و پیاده‌سازی می‌کنیم تا منشاء خیر و برکت در سال‌های آتی باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن قدردانی از حسن عنایت و لطف فرمانده معظم کل قوا در تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: برخود فرض می‌دانم که بار دیگر از رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر پاسدار "محمد باقری" و همچنین سردار "ایوب سلیمانی"؛ معاون محترم طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح و همه عزیزانی که در تحقق این مهم تلاش کردند، قدردانی کنم. ان‌شاء‌الله بتوانیم بیش از پیش در انجام وظایف ذاتی و اصلی خود ایفای نقش کنیم وسرباز خوبی برای فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی" باشیم.