معاون عمرانی وزیر کشور از صدور مجوز تبدیل وضعیت ۴۰۷ نیروی قرارداد کار معین برای ۹ شهرداری کشور در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور طی روز‌های اخیر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از صدور مجوز تبدیل وضعیت ۴۰۷ نیروی قرارداد کار معین برای ۹ شهرداری کشور در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور طی روز‌های اخیر خبر داد.

جمالی نژاد افزود: این مجوز‌ها برای شهرداری‌های استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و یزد و شهرداری تبریز صادر شد.

وی ادامه داد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به طور غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص‌های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطاء شده است.

وی گفت: با تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز از سوی شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شورا‌های استانداری ها، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور خواهیم بود.

گفتنی است، پیش از این هم در اواسط آبان ماه امسال مجوز تبدیل وضعیت ۵۳۹ نیروی قرارداد کارمعین برای از شهرداری‌های استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، فارس و هرمزگان در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده بود.