مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح ویژه برای نظارت بر بازار در آستانه فرا رسیدن شب یلدا خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: با عنایت به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی و ضرورت نظارت بر بازار کالا‌های مزبور و همچنین بر اساس مصوبات شورای تحول سازمان، طرح نظارتی یلدا از امروز (۲۰ آذرماه) آغاز و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.

وی  افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان، موضوع نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گرفته و با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی استان، نسب به بازدید‌ها میدانی از اصناف مذکور و برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی علی الخصوص گرانفروشی، اقدام کنند.

عسکری تصریح کرد: هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه اینترنتی T۱۳۵.ir و یا شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و شماره تماس ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش و پیگیری کنند.