مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تا ۲۴ آذرماه تمدید شد.

به گزارش مرور نیوز، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در دانشگاه پیام نور تا پایان روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه تمدید شد.

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۴ آذرماه، ضمن اعلام رشته محل‌های جدید دفترچه راهنمای مذکور، افرادی که تاکنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام نکرده‌اند، می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۲۴ آذرماه سال جاری، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید، متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.