عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از اولویت مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت:‌روز گذشته با افتتاح پروژه‌های عمرانی شاهد بهبود وضعیت ترافیکی پایتخت در مناطق جنوبی هستیم.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا با اشاره به افتتاح عمرانی روز گذشته در محدوده بلوار علامه عسگری و جاده قدیم قم و سه‌راه باقرشهر اظهار داشت:‌اولویت مدیریت شهری با پایان کارهای نیمه‌تمام  و نیمه‌کاره است .

وی افزود:‌تحویل زمین برای این پروژه 15 مهر 91 انجام گرفته و رفع معارضین برای اجرای پروژه با شهرداری باقرشهر بوده که به دلیل اینکه روند طولانی شده است شهرداری تهران پروژه را به منطقه 19 واگذار کرده تا کارها به سرعت پیش رود.

عضو شورای شهر تهران   افزود: سال 97 بخشی از این پروژه افتتاح شد ولی روز گذشته یک لاین تند‌رو مسیر شمال به جنوب جاده قدیم تهران ـ قم و یک لاین تندرو برای مسیر جنوب به شمال جاده قم به تهران افتتاح شد.

آقامیری گفت: همچنین لاین کندروی مسیر جنوب به شمال قم به تهران و زیرگذر شرق به غرب جاده قمصر به بزرگراه علامه عسگری و دوربرگردان شمال به جنوب همچنین راست‌گرد جاده قدیم قم ـ تهران به بلوار علامه عسگری شرق و جاده قمصر و راست‌گرد بزرگراه علامه عسگری شرق به باقرشهر افتتاح شد.

وی اعلام کرد: طی سه ماه گذشته این پروژه 9 درصد پیشرفت داشته و سرانجام به پایان رسید در حالی که شهرداری سابق طی 42 ماه فقط 12.4 درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه داشته است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌بهره‌برداری از پروژه که روز گذشته انجام گرفت سبب بهبود ترافیکی جنوب پایتخت و ایمنی بیشتر جاده قدیم تهران خواهد شد.

آقامیری گفت:‌همچنین این پروژه علاوه بر روان‌سازی ترافیک از تداخل مراجعان بهشت‌زهرا و با جاده باقرشهر و جاده قدیم قم جلوگیری می‌کند.