رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف چهار تن کله پاچه و گوشت قرمز فاسد خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 4 تن کله پاچه و گوشت قرمز فاسد در جنوب تهران به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر دپوی و توزیع کله پاچه و گوشت فاسد در یک باب سوله در محدوده عوارضی شهر آفتاب، بررسی آن در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مالک سوله شناسایی شد، افزود: در تحقیقات پلیسی به دست آمد مالک این سوله با همکاری راننده یک دستگاه کامیونت کله پاچه و گوشت قرمز فاسد و فاقد مجوز را خارج از شبکه توزیع و نظارت کارشناسان دامپزشکی به این مکان منتقل کرده و سپس به توزیع آن می‌پردازند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه کامیونت حامل گوشت فاسد شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد، افزود: روز گذشته ماموران این پلیس موفق شدند، خودروی کامیونت را در حالی که قصد تخلیه محموله به داخل سوله را داشت توقیف کنند.  

وی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از کامیونت و داخل سوله در مجموع 4 تن کله پاچه و گوشت قرمز فاسد کشف و ضمن پلمب این واحد، هر 2 متهم با تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ کاویانی با اشاره به این که کارشناسان ارزش گوشت های کشف شده را 6 میلیارد ریال ارزیابی کرده اند، گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده این گونه موارد از طریق تلفن 110 پلیس را مطلع کنند.