معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای رانندگی در مناطق شمالی پایتخت حتماً مجهز به زنجیر چرخ باشید و از لاستیک های یخ شکن استفاده کنید.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی همه خانی در تشریح این خبر گفت: با توجه به ریزش برف و باران در مناطق مختلف شهر بویژه معابر شمالی شهر تهران، لازم است رانندگان به موارد و توصیه‌هایی که پلیس راهور جهت تردد هر چه ایمن تر اعلام می‌نماید، عمل نمایند.

وی گفت: از رانندگان می‌خواهیم که قبل از حرکت وضعیت فنی خودروی خود را چک کرده و در ترددها با رعایت سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از سالم بودن برف پاکن، لاستیک‌ها و بخاری خودرو مطمئن شوید، همچنین چراغ‌های وسیله نقلیه را بازدید و از سالم بودن نور بالا و مه شکن حتماً اطمینان حاصل پیدا کنید.

سرهنگ همه خانی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن در این شرایط جزو ملزومات رانندگی است و رانندگانی که به ویژه در مناطق شمالی به ویژه منطقه ۱ قصد تردد دارند می‌بایست زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع ضرورت به موقع از آن استفاده کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به مطلب مهم دیگری هم اشاره داشت و گفت: در حین ترددها و در شرایط لغزندگی معابر، حتماً فاصله طولی را با خودروی مقابل بیش از پیش حفظ کرده تا به موقع بتوانید خودروی خود را متوقف کرده و از بروز حادثه جلوگیری کند.