رئیس شورای شهر تهران گفت: این بودجه‌ای که به مجلس رفته، بودجه خوبی نیست و انتظار ما این بود که رعایت می‌شد، اما با این ارقام، شاید ۵۰ متر هم نشود تونل مترو ایجاد کرد؛ میزان اعتبارات کم شده است و با آن نمی توان کاری کرد. برای اینکه تهران تغییری اساسی کند باید این بودجه اصلاح شود.

به گزارش مرور نیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه سی و دومین جلسه شورا، پیش از شروع صحن علنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بلندمرتبه سازی سال ۹۶ در کمیسیون ماده ۵، طرحی تصویب شد که از آن به بعد اگر بلندمرتبه سازی انجام شده تخلف است، این طرح به شورای عالی معماری و شهرسازی رفت، اما پاسخی بیرون نیامده است.

وی ادامه داد: آن‌ها با ما مشورتی نکردند و در حال حاضر اطلاعاتی ندارم، انشالله برنامه خوبی ارائه شود، پیشنهاد ما این بود که در نقاط خاصی بلندمرنبه سازی با شرایط خاص وجود داشته باشد نه در جا‌هایی که مسکونی است.

چمران گفت: این بودجه‌ای که به مجلس رفته، بودجه خوبی نیست و انتظار ما این بود که رعایت می‌شد، اما با این ارقام، شاید ۵۰ متر هم نشود تونل مترو ایجاد کرد؛ میزان اعتبارات کم شده است و با آن نمی توان کاری کرد. برای اینکه تهران تغییری اساسی کند باید این بودجه اصلاح شود.