عضو شورای شهر تهران نسبت به شرایط خطرناک گودهای رها شده تهران ابراز نگرانی کرده و خواستار ایمن سازی این گودها شد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی عباسی درجلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود،  بارندگی در تهران را با توجه به گودهای رها شده نگران کننده دانست و گفت: مهمترین این گودها،  گودبرج میلاد است و به صراحت اعلام می کنم و تقاضا دارم که شهرداری ایمن سازی این گودها را در دستور کار قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله به دوره مدیریت فعلی باز نمی گردد و ابراز داشت: ما در زمان دست رفته رسیدگی به این گودها قرار داریم چراکه  مطالعات ما را از وضعیت این گودها نگران می کند، و علاوه بر خسارت های جانی و جبران ناپذیر خسارت های مالی هم در بر خواهد داشت.

عباسی اظهار داشت: در منطقه 9 گودی در نقطه بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده که واقعا وحشت آفرین است و مناطق  باید آنرا تعیین تکلیف کنند.

وی درباره ساخت و سازهای غیرمجازی که  در برخی مناطق صورت می گیرد، گلایه کرد و ابراز داشت:‌این ساخت و سازها از نظر قانون تخلف مدیریت شهری است که نه جلوی آن را می گیریم و نه بعد از آن اقدام مناسبی انجام می دهیم.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی افزود: در ساخت وساز غیرمجاز افراد زیاده خواه به حقوق نامشروع و نامتعارف می رسند با اقدامات خلاف قانون و ذی نفعان عمومی در این زد و بندها دچار خسارت می شوند.